Bakistips

Många som är bakis idag? Inte jag, men jag är sjuk idag, vilket är lika jävligt =(

Här är lite bakistips för er som festade igår eller ska festa idag:

Resorb som finns att köpa på apoteket är vätskeersättande brustabletter. De funkade inte på mig men jag blir aldrig illamående heller, jag blir bara jäkligt trött och lite skakig.



Ett glas mjölk innan du går och lägger dig ska vara bra..fråga mig inte varför hehe

 

Treo, både innan du går och lägger dig och dagen efter.



Sen har vi den klassiska bakismaten, pizza!



Konstigt nog så blir jag mer sugen på kokta grönsaker dagen efter..



Att sola ska med funka, jag antar att det är för att man svettas ut alla gifter då.



...och bada eller ta en kalldusch som piggar upp




Uppiggande som rosenrot..



och spirulina om man blir lika trött som jag blir dagen efter



En återställare funkar ju med, men det är inget jag kan få i mig dagen efter =)



Hoppas att ni har fått något tips iaf, även om alla är väldigt vanliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0