Gustavsvik & Julmarknad

I helgen blev det jobb (gustavsvik och julmarknad). Det är ju fan livsfarliga åkattraktioner där! I vild forsen trodde jag att jag skulle drunkna (ärligt alltså, jag svalde en jävla massa vatten) och i en annan slog jag i huvudet. Aldrig mer! Dem är inte gjorda för känsliga vuxna =) men barnen tycker det är skitkul även om dem slår i huvudet som jag hörde flera säga att dem gjorde =D
Julmarknaden som var i Wadköping idag var mysig. Dem hade ordnat julpyssel och bjöd på julfika =) Tomten var där med.





Länk till vild forsen

http://www.gustavsvik.se/?a=0&l=1&pid=53


Kommentarer
Postat av: Ella

Kul det ser ut!! Var hundra år sedan jag på G-vik =)

Sist var nog när vi planka in mitt i natten på utebadet me danne o M hehe...några år sedan!! :D



När börja du blogga igen förresten? Har helt missat det då jag trodde du slutat hihi



Pöss



2011-01-15 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0