Alla hjärtans dag snart!

Tänkte baka någon fin alla hjärtans dag tårta eller cupcakes till killen på alla hjärtans dag

                     


Dock inte något jätteavancerat som de här kanske =)


  
                             

        


                            




Den mest avancerade tårta jag bakat var den här barbietårtan till min systerdotter



Den blev ju rätt fin iaf =) men det var en jäkla massa jobb med den, men det är kul med.

2pac

Älskar den här låten ifrån hans nya album


African queen

Inte en ny låt men den är fortfarande bra!





Gott nytt år!!!

Lite sent men iaf =)

Hoppas ni hade det bra på nyår med skumpa och raketer. För mig blev det ingen skumpa eftersom jag var tvungen att hålla mig nykter, av speciella skäl =), men party blev det iaf. Vi var på en afrikansk fest och skakade rumpa hehe.



Rosa ska det va =)

RSS 2.0