Marmaduke

Jag har varken skrivit eller kollat min blogg på ett halvår och nu när jag kollade så såg jag att det är en hel del personer som läser min blogg varje dag och vill att jag ska fortsätta skriva.

Jag kommer inte skriva vad jag gjort under det här halvåret eftersom det skulle ta alldeles för lång tid, sen har jag väl inte gjort något jätteintressant heller.

Helgen som var jobbade jag. Men eftersom jag är ledsagare så kan jag knappt kalla det jobba. Vi hyrde film i lördags, Big mama Jack, som var ganska bra men inte lika bra som Big mamas house. I söndags gick vi på bio, Marmaduke, den var skitkul! Den måste ni se om ni inte sett den än =) Efter bion gick vi till videobiljarden och spelade lite =) Finns det något softare jobb? =)







Jag vill ha en grand danois! Dem är så coola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändigt)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0